Mar 22, 2011

Snake at Bukit Tabur

Hi to all Bukit tabur hikers..I just took few photo on my recent trip on bukit tabur.I should blogged this while my memory still fresh thoo its happens last year..beware of snake at the top of the hills (moss area) yeah a SNAKE!
I often climb the bukit tabur, but this is my second experience i saw a snake..

kawasan berlumut (moss area) 

u can see that?

theree! yeaa over there!

the snake is a bit scary

heyy! heeyy overr hereeeee..

I dont want to be the first snake bite victim..then i called the helicopter. hahaha u see! the helicopter come to rescue me :D

10 comments:

  1. ulaq apa nih??

    bahaya wehh..

    gila fascinating view dia

    ReplyDelete
  2. gambar ular ni kwn aku tunjuk dkt pakar ular..tak dpt dikenal pasti..terbaik kan view ni.hehe

    ReplyDelete
  3. sumpah weh,kalau aku jumpa aku lari..
    terbaik..macam tak percaya dekat kl kan

    ReplyDelete
  4. kalau nak percaya jom la kita naik?
    asal kau lari? bkn dia kejar pun

    ReplyDelete
  5. haha..
    gua set je..
    enjin anytime panas bro..

    memang larilah ngok..
    kalau dah kena patuk sampai mampus,
    kau nak jawab?

    ReplyDelete
  6. kau tak kacau dia tak gigit la gila..haha kau tgok..aku siap call helicopter tu haha

    ReplyDelete
  7. 2 ular jinak kn2.. sungai 2 banyak ikan x?

    ReplyDelete