Mar 24, 2011

Savin' Me



This song kinda remaind me of this guy, Mr Yee Wai lim
well, im sucker when im 19..i miss my memories working at Coffee Bean as a Barista.

soo this guy..emm this super "fat guy"(byk sori bos) hahaaha is my Distric Manager which was very close with me..
and the DJ at Sg Wang Plaza was my best mate while im working..we had a great deal when my manager visited my outlet.."okay aku bagi kau Apple Crumble and Pure Choc, kau kena main lagu Nickelback ni" haha this is soo funny.

Savin' me mmg lagu fav mr Lim..Kadang kadang satu hari tu 6 kali lagu ni main..satu Sg Wang dengar. We both will keep repeating sing this song in outlet hahaha "friend! sing together! come on man! friend! do things together"
aku ni..bos pulak yang ajak..kena laa layan..soo dia dah ckp lets do things together..haaa ambik lu! pegi blender ice blended tu! buat sandwich..buat americano tu..jadi casher.hahahah semua dia buat sama mcm aku.mcm dia pun barista..haha haishh bos, nasib lu manyak baik


(bos)

Come please I'm callin'
And oh I scream for you
Hurry I'm fallin', I'm fallin'

(aku)

Show me what it's like
To be the last one standing
And teach me wrong from right
And I'll show you what I can be

And say it for me, say it to me
And I'll leave this life behind me
Say it if it's worth saving me

(bos)

Heaven's gates won't open up for me
With these broken wings I'm fallin'
And all I see is you

These city walls ain't got no love for me
I'm on the ledge of the eighteenth story
And oh I scream for you


hahahha so outlet manager aku Kak Del mmg tak boleh ckp apa apa..sbb yang nyanyi dgn aku tu Distric punya bos..outlet manager boleh gelak je..haha Dj dr jauh tengok kitorng smbil gelak gelak. (dah dpt kek apa semua diam la kan) tp yg pukimak nya DJ ni..selalu sgt pow aku punya meal.nak free jee..aku dpt request lagu je..tp best la jgk..hahaha hmmm i miss the good old times! long live CBTL!

No comments:

Post a Comment